Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...

BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0

comarchBank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.


  REKLAMA  
  IFS Banner 290x250 2015  
 
Comarch CRM 2.0 to rozwiązanie kompleksowo wspierające i automatyzujące procesy związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, z opcją inteligentnych podpowiedzi, zapewniające personalizację obsługi klienta. Zaletą rozwiązania jest jego intuicyjna nawigacja, przejrzysty interfejs i łatwość obsługi dzięki zastosowaniu unikalnego podejścia do architektury informacji. Comarch CRM 2.0 stworzony został w oparciu o najnowsze technologie oraz Responsive Web Design umożliwiające automatyczne dostosowanie wyglądu do wielkości urządzeń mobilnych, a tym samym udostępnienie rozwiązania użytkownikom korzystającym z tabletów oraz smartfonów dzięki czemu praca doradców oraz dyrektorów na stale aktualnych danych staje się możliwa bez konieczności fizycznej obecności w oddziale.
Wdrożenie nowego narzędzia CRM w Banku Zachodnim WBK zapewni wyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach, lepsze poznanie potrzeb klienta i jeszcze większe dostosowanie rozwiązań do jego wymagań. To pozwoli bankowi budować silne relacje z naszymi klientami, a także sprawi, że coraz więcej osób i firm będzie wybierało BZ WBK jako swojego partnera w finansach i ubezpieczeniach – mówi Patryk Nowakowski, Dyrektor Obszar Rozwoju CRM i Wsparcia Sprzedaży w BZ WBK.
Jesteśmy przekonani, że dzięki wdrożonemu rozwiązaniu BZ WBK osiągnie zakładane cele i zwiększy zasięg działania, który na dzień dzisiejszy jest już bardzo szeroki – podkreśla Łukasz Grędecki, Dyrektor Produkcji Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w realizowanym przedsięwzięciu to otwarcie nowych możliwości dla kształtowania procesów biznesowych. To także natychmiastowy dostęp do informacji potrzebnych naszym doradcom do jak najlepszej obsługi klienta – podkreśla Jakub Traczuk, Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Integracji Systemów w Obszarze Technologii Informacji w BZ WBK.
Wdrożenie Comarch CRM 2.0 w BZ WBK to z jednej strony potwierdzenie innowacyjności i konkurencyjności naszego rozwiązania, a z drugiej – co równie ważne, umocnienie współpracy Comarch z Bankiem Zachodnim WBK – mówi Przemysław Drzymała, Dyrektor Sprzedaży Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.
Źródło: www.comarch.pl
loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp