Newsletter


RAPORT ERP - PERSPEKTYWY 2017

loading...
2013_IFS_160x200
loading...
enova365 490x120


Microsoft Dynamics CRM liderem rynku

MICROSOFTFirma Microsoft poinformowała o uznaniu systemu Microsoft Dynamics CRM za lidera rynku rozwiązań CRM przez dwie wiodące niezależne firmy badawcze – Gartner, Inc. i Forrester Research, Inc. Forrester uhonorował aplikację Microsoft Dynamics CRM za elastyczne rozwiązania do obsługi klienta, przyznając mu pozycję lidera w raporcie „The Forrester Wave™: CRM Suites Customer Service Solutions, Q3, 2010”. Natomiast Gartner uplasował Dynamics CRM wśród liderów w swoim raporcie „2010 Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation”. Oba raporty opublikowane zostały w lipcu bieżącego roku.

Czytaj więcej...

Garbarnia Szczakowa SA z systemem CRM

MACROLOGIC - systemy ERP, CRM, ERP, zarządzanie relacjami z klientamiMacrologic podpisał umowę z Garbarnią Szczakowa S.A. Kontrakt dotyczy wdrożenia systemu CRM. System zostanie połączony z funkcjonującym w zakładzie systemem ERP. Szczakowa należy do czołówki zakładów garbarskich w Polsce.

Czytaj więcej...

Microsoft prezentuje CRM 2011

MICROSOFT - systemy ERP, CRM, ERPFirma Microsoft przedstawiła podczas światowej konferencji dla Partnerów (Microsoft Worldwide Partner Conference) funkcjonalność najnowszej generacji rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Oczekiwana wersja Microsoft Dynamics CRM 2011 – wcześniej określana jako „CRM5" – będzie ogólnodostępna w wersji beta od września br., łącznie z wersją Microsoft Dynamics CRM Online.

Czytaj więcej...

CRM w spółkach Grupy TP SA

OUTBOX - CRMOutbox podpisał umowę z firmą Capgemini Polska o współpracy w zakresie realizacji projektu dla Grupy TP. Capgemini jako strategiczny partner IT dla Grupy TP w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM), powierzyła firmie Outbox prace nad rozwojem i utrzymaniem kilkudziesięciu systemów.

Czytaj więcej...

Novitus SA wdroży Microsoft Dynamics CRM

INSOFT  - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft sp. z o.o. wdrożył system Microsoft CRM dla firmy Novitus SA. - lidera na rynku urządzeń fiskalnych w Polsce. Zadaniem systemu jest efektywne zarządzanie informacją o klientach, konkurencji, działaniach i aktualnej ofercie firmy. Microsoft Dynamics CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działów handlowego i marketingu, oraz koordynuje obsługę serwisową klientów. W systemie gromadzone są dane dotyczące potencjalnych klientów, kontrahentów oraz partnerów handlowych firmy.

Czytaj więcej...

CRM firmy Microsoft wspiera ActiveMED

MICROSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiActiveMED, dostawca kompleksowych usług w zakresie obsługi informatycznej obiektów związanych z branżą medyczną i farmacją, wdrożył system Microsoft Dynamics CRM 4.0, jako narzędzie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Ponadto firma zdecydowała się na implementację narzędzia Microsoft Exchange Server.

Czytaj więcej...

Macrologic wdroży CRM i OLAP w TUGEB POLBUD

Macrologic - CRMMacrologic wdroży w spółce "TUGEB POLBUD" system CRM, Xpertis Logistyka oraz moduł OLAP. Kontrakt realizowany jest w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjne Gospodarka. Wdrożenie dla 30 użytkowników ma zostać zakończone w październiku 2010.

Czytaj więcej...

Polski Lek mobilny

SAGRA - CRM, SFA, zarządzanie relacjami z klientamiPolski Lek SA wdrożył mobilny system klasy SFA, FFA, CRM - EMIGO, obsługujący procesy biznesowe w kluczowych obszarach sprzedaży. To kolejny podmiot z rynku farmaceutyczno-medycznego, który korzysta z rozwiązań firmy Sagra Technology.

Czytaj więcej...

Higiena System Sp. z o.o. z systemem CRM Microsoft

INSOFT -  CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft wdrożył Microsoft CRM w firmie Higiena System Sp. z o.o. Wdrożenie było elementem strategii Higiena System ukierunkowanej na doskonalenie, jakości usług oraz uzyskanie pełnej satysfakcji Klienta. Do realizacji wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 wybrana została firma Insoft Sp. z o. o. dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu we wdrażaniu systemów klasy CRM, popartym licznymi referencjami od zadowolonych klientów.

Czytaj więcej...

Teradata wśród liderów wielokanałowego CRM

Korporacja Teradata ,światowy lider oprogramowania i sprzętu opartego na bazach danych przeznaczonego do obsługi analityki korporacyjnej ogłosiła, że została sklasyfikowana wśród liderów w ostatnim raporcie Gartnera, “Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management (MCCM)”1 (Raport Magic Quadrant dla wielokanałowego zarządzania kampaniami CRM (MCCM)) autorstwa Adama Sarnera. Teradata Relationship Manager (TRM) to flagowy produkt tej firmy, sprawdzona aplikacja stosowana przez globalnych klientów, którzy wiedzą, dlaczego Teradata od dziesięciu lat jest liderem w sektorze marketingu wielokanałowego.

Czytaj więcej...

Microsoft Dynamics CRM przed premierą

netwiseNetwise Sp. z o. o., Złoty Partner Microsoft z kompetencją CRM, jako jedyna firma z Polski został zaproszony przez Microsoft do udziału w programie CRM 5 Metro. Microsoft pozytywnie ocenił kompetencje i projekt rozwiązania Netwise. Dzięki wyróżnieniu Netwise Sp. z o. o. jest jedyną firmą w Polsce, która kilka miesięcy przez premierą będzie miał prawa wykorzystywać w budowanych przez siebie rozwiązaniach nową wersję Dynamics CRM o nazwie kodowej CRM 5.

Czytaj więcej...

CRM w INFOR PL

MICROSOFT - systemy ERP, CRM, MRPINFOR PL, czołowy polski dostawca profesjonalnych informacji o tematyce prawno-gospodarczej, wdrożył system CRM w celu wsparcia bieżącej działalności grupy.

Czytaj więcej...

Siebel CRM na tabletach iPad

ORACLE - CRMFirma Oracle, kontynuując swoje zaangażowanie w udostępnianie klientom mobilnym otwartych, elastycznych funkcji CRM, poinformowała, że jej rozwiązanie Siebel CRM jest dostępne z poziomu tabletów Apple iPad.

Czytaj więcej...

Deutsche Telekom Group wybiera system Oracle Siebel CRM

ORACLE - systemy ERP, CRM, Business Intelligence, ERPDeutsche Telekom Group (DTAG), jedna z największych na świecie firm telekomunikacyjnych, klient Oracle od 2001 r., zainwestowała w system Oracle Siebel CRM jako standardową platformę dla swojej strategii CRM nowej generacji. Ma to pomóc w obniżeniu kosztów zarządzania 120 milionami klientów obsługiwanych przez europejskie odziały firmy.

Czytaj więcej...

Mobilne wsparcie sprzedaży w KRKA-POLSKA

SAGRAKRKA-POLSKA, rodzimy oddział jednej z wiodących firm farmaceutycznych Europy Środkowo-Wschodniej, wdrożył mobilny system – Emigo. System, należący do rozwiązań klasy SFA, FFA, CRM, obsługuje wszystkie procesy w kluczowych obszarach pracy przedstawicieli. KRKA-POLSKA dołączyła do grona ponad 150 dużych i średnich firm, w których na co dzień z systemu korzysta ponad 5 000 pracowników działów marketingu, sprzedaży, IT, logistyki.

Czytaj więcej...

Hossa z CRM

KOMPLUS - CRMHossa Finance wdrożyła CRM firmy KOMPLUS. System komplusCRM ma za zadanie wspierać doradców finansowych w codziennej pracy i skutecznie pomagać w budowaniu dobrych relacji, zarówno z Klientami instytucjonalnymi, jak i indywidualnymi.

Czytaj więcej...

Wirtgen Polska wdraża CRM z itelligence

ITELLIGENCE - CRM, ERP, SYSTEMY ERP, SAPWirtgen GmbH - lider rynku maszyn budowlanych zakończył proces międzynarodowego wdrożenia rozwiązania SAP w swoim polskim oddziale. Wdrożenie prowadziła firma itelligence. Celem projektu było usprawnienie obsługi klientów dzięki zastosowaniu najnowszej wersji SAP CRM oraz usprawnienie wewnętrznego przepływu informacji w zakresie zamawiania części zamiennych i maszyn pomiędzy polską i niemiecką siedzibą Wirtgena. Wirtgen jest jedną z pierwszych firm na świecie wykorzystującą SAP CRM 2007 w obszarze serwisu.

Czytaj więcej...

Microsoft Dynamics CRM liderem badania „Magic Quadrant”

MICROSOFT  - CRMFirma Microsoft poinformowała o uplasowaniu systemu Microsoft Dynamics CRM na najwyższej pozycji w badaniu przeprowadzonym przez firmę Gartner Inc. „Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Center” („Magiczny Kwadrant narzędzi CRM dedykowanych działom obsługi klienta”). Opracowany na podstawie badań raport, skupia się przede wszystkim na pierwszej warstwie systemów – interakcji aplikacji biznesowych CRM z klientami.

Czytaj więcej...

ORACLE  Social Service Suite na rynku

ORACLE - CRMFirma Oracle wprowadziła na rynek nowy pakiet Oracle Social Services Suite zawierający zaktualizowane wersje produktów Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2 i Oracle Policy Automation 10. Tym samym firma umocniła swoją czołową pozycję na rynku rozwiązań przeznaczonych specjalnie dla instytucji zajmujących się usługami socjalnymi oraz potwierdziła swoje konsekwentne dążenie do wprowadzania kluczowych innowacji w tym zakresie.

Czytaj więcej...

Oracle CRM On Demand w wersji 17

ORACLE - CRM, Business IntelligenceSystem Oracle CRM On Demand w wersji 17 to najnowsza wersja oprogramowania Oracle udostępnianego w formie usługi hostingu, która stanowi dowód ciągłego dążenia firmy do unowocześniania systemu CRM. W wersji tej wprowadzono rozbudowane funkcje prognostyczne i analityczne, które zapewniają użytkownikom lepszy wgląd w dane ułatwiające podejmowanie decyzji oraz pozwalają zwiększyć produktywność

Czytaj więcej...

SSI Schäfer wdrożył CRM firmy Komplus

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiCRM firm Komplus wspiera w SSI Schäfer dział sprzedaży oraz marketingu w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich.

Czytaj więcej...

MSG wdroży CRM firmy OUTBOX

1OUTBOX - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiOUTBOX, wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania relacjami z klientem (CRM) podpisała kontrakt na analizę modelu utrzymania systemu informatycznego dla Mazowieckiej Spółki Gazownictwa, która jest strategiczną spółką koncernu PGNiG.

Czytaj więcej...

SIMPLE.CRM/BPM dla Blue System

SIMPLE SOFTWARE - SYSTEMY ERP, CRM, BPMW poszukiwaniu dalszego doskonalenia tej obsługi firma zdecydowała się na wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem SIMPLE.CRM/BPM. System CRM obejmie 20 jednoczesnych użytkowników. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu inwestycyjnego dofinansowanego ze środków unijnych.

Czytaj więcej...

ENERGA-OBRÓT SA stawia na Microsft Dyncamics CRM

microsoftcomENERGA-OBRÓT SA zdecydowała się na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 w celu usprawnienia funkcjonalności kluczowych obszarów jej działalności. Będąca jedną z czterech dużych grup energetycznych należących do Grupa ENERGA SA, specjalizuje się w sprzedaży energii elektrycznej odbiorcom indywidualnym i biznesowym, a także obrotem energią na rynku hurtowym. Firma działa na terenie całej Polski oraz na europejskich platformach obrotu energią.

Czytaj więcej...

CRM w firmie szkoleniowej BOMIS

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamikomplusSOS – CRM dla firm szkoleniowych, został wdrożony w firmie BOMIS Progress Centrum Edukacji. System stworzony przez firmę KOMPLUS i działający już w wielu firmach organizujących szkolenia, został stworzony dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki i działalności branży szkoleniowej.

Czytaj więcej...

PRESSCOM z systemem CRM SoftwareMind

SOFTWAREMIND - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirmy Software Mind S.A. i PRESSCOM Sp. z o.o. podpisały umowę o współpracę, na podstawie której Software Mind dostarczy i wdroży nową wersję systemu Software Mind CRM w firmie Presscom, specjalizującej się w organizacji profesjonalnych szkoleń i konferencji oraz w wydawaniu publikacji prasowych i książkowych.

Czytaj więcej...

update i CRMCRM w modelu SaaS

updateupdate software AG, producent systemów CRM, wprowadza na rynek update.revolution – rozwiązanie CRM oferowane w modelu oprogramowania jako usługi.

Czytaj więcej...

System Sprzedaży Detalicznej w Telefonii DIALOG S.A.

SOFTWAREMIND - systemy CRM, sprzedaż detalicznaSoftware Mind S.A zakończył I Etap wdrożenia Systemu Sprzedaży Detalicznej w Telefonii DIALOG S.A. System został uruchomiony produkcyjnie i od 1 lutego umożliwia operatorowi między innymi sprzedaż oferty telefonii mobilnej Diallo, czyli: terminali, starterów, akcesoriów oraz innych urządzeń telekomunikacyjnych, w tym również kart SIM, a także doładowań oraz zestawów pre-paid itp.

Czytaj więcej...

Większe możliwości sytemu CRM firmy SENTE

SENTE - systemy ERP, CRM, zarządzanie relacjami z klientamiCodzienne raportowanie wyników handlowych, przygotowywanie i wyświetlanie statystyk finansowych, a także dostęp offline do bazy klientów - to nowe funkcjonalności systemu SENTE eCRM Mobile opracowane dla spółki Everest Finanse.

Czytaj więcej...

CRM dla Nowej Energii

KOMPLUS - CRMOprogramowanie komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych - oprócz typowych modułów CRM, jak: baza danych Klientów, działania handlowe, mailingi, oferty posiada również moduły wspierające pozyskiwanie i rozliczanie reklamodawców, jak: zlecenia reklamowe, fakturowanie reklam, planowanie i raportowanie reklam.

Czytaj więcej...

Jak sprzedawać systemy klasy CRM ?

SICONSULTING  - systemy ERP, CRM, MRP, ERPOd ośmiu lat co najmniej sto osób pojawia się w polskich przedsiębiorstwach w celu sprzedaży rozwiązań CRM. Dziś poszechnie już wiadomo, że powodzenie szeroko zakrojonych działań oświatowo-marketingowych względem CRM "spaliło na panewce". Firmy informatyczne pogrążone w głębokich problemach koniunkturalnych na rynku nie mają nadal funduszy, czasu, a przede wszystkim wiedzy do tego, aby zająć się wdrożeniem ideologii i technologii CRM.

Czytaj więcej...

xRM  - rewolucja w bankowym CRM

MICROSOFTPlatforma xRM jest kolejnym krokiem w ewolucji systemów CRM i stanowi rozszerzenie funkcjonalności systemu CRM o obsługę wielu różnych procesów nie zawsze bezpośrednio związanych z zarządzaniem relacjami z klientami w ramach jednego rozwiąznia. Platforma, podobnie jak narzędzie CRM, dedykowana jest firmom różnych sektorów gospodarczych, w tym branży finansowej i bankom.

Czytaj więcej...

KISAN postawił na CRM salesforce.co

OUTBOX - CRMOUTBOX nawiązuje współpracę z Kisan - jedną z wiodących firm produkujących urządzenia grzewcze przy wdrożeniu systemu CRM firmy salesforce.com. Zastosowane w ten sposób rozwiązania pozwolą firmie Kisan na zacieśnienie relacji z dotychczasowymi klientami i pozyskanie nowych.

Czytaj więcej...

Homo Creatore z CRM

KOMPLUS - CRM, Zarządzanie Relacjami z KlientamiFirma Homo Creatore wdrożyła system komplusSOS – CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. System dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki branży szkoleniowej, poza podstawowymi funkcjami CRM wspomaga zarządzanie szkoleniami otwartymi i zamkniętymi. Umożliwia koordynowanie obsługi szkoleń dzięki zintegrowanemu grafikowi szkoleń.

Czytaj więcej...

Nowy wymiar CRM

MICROSOFT DYNAMICS -  systemy ERP, CRM, ERPPlatforma xRM (Anything Relationship Management) stanowi naturalną ewolucję systemu CRM, powstałą w skutek zmian rynkowych i stale zmieniających się potrzeb klientów różnych sektorów biznesowych. Umożliwia tworzenie rozwiązań „szytych na miarę” organizacji i jej potrzeb.

Czytaj więcej...

CRM online z dedykacją dla Royal Canin

 

EMPATHY  - systemy CRM, CRM, zarządzanie relacjami z klientamiTworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.

Czytaj więcej...

CRM z dedykacją dla wydawnictw

KOMPLUS  - CRMMKM s.c. wydawca Gazety Regionalnej obejmującej swym zasięgiem powiaty: Żarski, Nowosolski i Żagański, wdrożył system komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych. System komplusSOZ poza modułami typowymi dla systemów CRM, jak: baza danych Klientów i Domów Mediowych, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.

Czytaj więcej...

Oracle przedstawia PeopleSoft Enterprise CRM 9.1

ORACLE - systemy ERP, CRMAby pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu produktywności użytkowników i wydajności działalności biznesowej oraz w obniżeniu kosztów posiadania procesów biznesowych CRM, firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1.

Czytaj więcej...

Goldenegg i AZ Finanse z  firmy Finhouse

 Działające w jednej grupie AZ Finanse i Goldenegg zakończyły wdrożenie jednolitego systemu wspomagającego zarządzanie relacjami z klientami (CRM). Dostawcą systemu jest firma Finhouse.

Czytaj więcej...

MICROSOFT DYNAMICS CRM dla Promedica24.pl

 Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.

Czytaj więcej...

loading...
loading...
loading...

Analityka danych wciąż mało popularna

Narzędzia do analizy danych pozwalają firmom lepiej kontrolować koszty i dostosowywać ofertę do...

Internet rzeczy i chmura - na to postawi...

Firmy będą odchodzić od tradycyjnych technologii, a nowe, które będą filarami cyfrowej...

Nakłady firm na cyberbezpieczeństwo będą...

Branża zajmująca się bezpieczeństwem w cyberprzestrzeni w bieżącym roku spodziewa się...

Polskie banki na celowniku hakerów

Cyberprzestępcy częściej atakują Polskie banki. Tylko od początku roku odnotowano 150 prób...

Firmy na celowniku hakerów

Cyberataki starą się coraz częstsze i coraz groźniejsze. W minutę na całym świecie można...

bpsc slide panel right340x270
Show Panel
ENOVA365 KWADRAT
Show Panel

navireo 315x270

 

Show Panel
  • cfi vendo erp