Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Sartorius AG — czołowy dostawca sprzętu farmaceutycznego i laboratoryjnego — wdroży rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie w 50 placówkach na całym świecie. Oprogramowanie to jest główną częścią oferty w zakresie Zarządzania Obsługą Serwisową. Umowa obejmuje licencje i usługi o wartości ponad 1,5 miliona euro.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Po kompleksowej ocenie dostawców firma Sartorius wybrała ofertę firmy IFS jako najlepszego dostawcy oprogramowania oraz lokalnego wsparcia, ze względu na jej rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie. Głównym czynnikiem decydującym było dostosowanie oferowanego rozwiązania do obecnych potrzeb firmy Sartorius m.in. poprzez zapewnienie nowych samoobsługowych narzędzi dla pracowników serwisu, umożliwienie szybszego reagowania na zapytania klientów, czy też wsparcie w rozwoju firmy i ewolucji usług. Kolejnym ważnym kryterium dla firmy Sartorius było wdrożenie rozwiązania serwisowego, które jest zarówno proste do zintegrowania z już stosowanymi systemami, jak i intuicyjne w obsłudze dla użytkowników końcowych.

Firma Sartorius ma na całym świecie opinię innowacyjnego dostawcy wysokiej jakości sprzętu farmaceutycznego i laboratoryjnego. To, co wyróżnia ją na tle konkurencji, to kompleksowe portfolio usług oferowanych klientom z branży farmaceutycznej, chemicznej oraz spożywczej.Klienci z sektora farmaceutycznego i laboratoryjnego podlegają surowym przepisom i zasadom w zakresie bezpieczeństwa. Muszą być pewni, że ich sprzęt i procesy są zawsze niezawodne i zapewniają prawidłowe wyniki. Profesjonalna, dobrze wyposażona technicznie obsługa klienta, która może szybko reagować na wszelkie zgłoszenia, jest kluczowa w tym środowisku — powiedział Arne Rosenhagen, wiceprezes ds. serwisu w firmie Sartorius. Peter Höhne, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w IFS Europe Central dodał:
Firma Sartorius to jeden z czołowych dostawców w przemyśle farmaceutycznym i cieszymy się, że będziemy współpracować, dostarczając nasze najlepsze w branży rozwiązanie do harmonogramowania. Najwyższej klasy usługi serwisowe znacznie wyróżniają firmę na tle silnie konkurencyjnego rynku, a nasze rozwiązanie zapewni wsparcie ciągłego rozwoju i przyczyni się do osiągania ciągłych sukcesów przez firmę Sartorius.
W 2016 roku firma Sartorius zacznie wdrażać moduł IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie dla ponad 500 użytkowników.

Firma IFS otrzymała miano lidera w raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner dotyczącym rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie (2015). Bezpłatną kopię raportu firmy Gartner można pobrać, klikając tutaj. Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu IFS Zarządzanie Obsługą Serwisową, można również przejść do naszej witryny.

Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top